2010-07-31

This is us :-P

愛人:「為什麼妳在工作的時候都很準時?!跟我約會就一直遲到??!!」(怒)

V:「可是那是工作啊!就要戰戰兢兢的嘛!!而且我不可能丟我爸一個人在水池,所有的事都給他做啊!」(無奈)

愛人:「難道我不比妳的家人重要嗎?」(難過)

V:「我把你當家人呀!!可是這真的是我的工作啊!跟你在一起就不像工作一樣那麼嚴肅嘛!我想要放鬆一點啦~」(有點不耐)

愛人:「我在妳心中難道就這麼不重要嗎…」(大嘆)

************************************************************

愛人:「洗澡沒?要洗澡再睡喔!」

V:「我不想耶!我要直接睡了!」

愛人:「...................................」

************************************************************

V:「我想要自己搞定啦!你不用特地趕來了!」

愛人:「可是我是妳男友耶!我想要被需要!我想要照顧妳!妳心裡到底有沒有我呢?」(傷心)

V:「我是真的愛你啊!可是這件事我就可以自己弄一弄啊!你特地趕來很麻煩啦!」(不耐)

愛人:「以後我讓妳依靠好嗎?我們一起去做、去完成每件事好嗎?」(悲情)

V:「吼!不要娘們了好不好?」(好氣又好笑)

*******************************************************

這種對話在情侶之間應該不陌生,但…..............
不是應該是男女顛倒過來嗎 = ="

:-P

1 comment:

Anonymous said...

hey there and thank you for your info – I've definitely picked up anything new from right here. I did however expertise a few technical issues using this web site, as I experienced to reload the site a lot of times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I'm complaining, but slow loading
instances times will very frequently affect your placement in google and
could damage your quality score if ads and marketing
with Adwords. Well I'm adding this RSS to my email and can look out for a lot more of your respective fascinating content. Make sure you update this again soon.

Look into my website ... new cellulite treatment