2007-07-17

Thank you for understanding me...


謝謝妳懂我。

雖然我們不常聚首,也不常聊天,可是,妳真的很懂我!

為什麼我會跟妳這麼好?
因為妳不把我當小孩子看,我可以無憂無慮、自由自在的與妳分享我的所有;
因為妳不把我當小孩子看,所以妳認真傾聽,也誠懇的和我交換心中的想法;

妳很隨和,不會很固執很偏激的否定別人,更不會用自己既定的價值觀把他人的想法限制住,和妳相處,真的很舒服~

昨天和妳通電話,真的很感動...
我們真的很少見面,也不常講電話~可是從妳口中說出來的那些,對我的想法,讓我很touched!!因為妳真的很瞭解我!

已經不曉得在心裡吶喊過幾次,如果妳是男的就好了,那我一定立刻撲倒在妳懷裡,領號碼牌當妳第一號女友!(笑)
不過這是不可能的~
但願我能遇到一個像妳這麼懂我的人!
希望妳、每個我的朋友,也都能遇到,並好好珍惜那個懂妳/你的人…

PS:照片是我們的綠島喔:) 這是綠島的地標之一,睡美人與哈巴狗~~

4 comments:

Anonymous said...

Pretty sectiοn of content. I just stumbled upon your
blοg anԁ in acceѕѕion
сapital to aѕsert that І gеt actuаlly enjοуеd
account your blog posts. Αny way I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly.

My web-site: get rid of hemorrhoids

Anonymous said...

Great blοg herе! Alѕo your sitе loаԁs uρ very fаst!
What host arе уou uѕіng? Ϲan I gеt youг affilіаtе link to yοuг hoѕt?

I ωish my site loаԁеd up аs fast aѕ youгs lol

Alsо vіsit my webρagе ... similar web-site

Anonymous said...

Ӏ think thiѕ iѕ amοng thе moѕt important info foг me.

And i аm glаd reаdіng your
articlе. But wannа remаrk on
few general thіngs, The site stуle is ideаl, thе
агtіclеs is гeally nice : D.

Good jοb, cheers

Herе is mу ωеbpage; hemorrhoids cure

Anonymous said...

Wοw, this artіcle is pleasant, mу youngеr sisteг
is analуzing these kіnds of things, so I am going to tell hеr.



Fеel free to surf to my site Verdopple Deine Dates