2008-06-02

Much ado about men.

有朋友和情人兼具的融洽和激情,互相用力的著迷、付出…到最後只是一句「我真的了解到,她對我的重要...」~
也許潛意識的他覺得,她不會背叛他、她比較乖…所以才選擇她吧!!

近四年不求回報的等待與付出,換來的只是對方的淡然和冷漠,甚至是自私的欺暪和指責~

學長以前試圖引學妹上勾,把在一起多年的糟糠妻擱在一旁……雖然到最後兩人步入禮堂,但so what?!
那只是在一起久了的一種義務和責任吧!
I feel sorry for her, the woman who knows nothing behind her husband;
and I'm also sorry for their pathatic marriage.

。族
。繁
。不
。及
。備
。載

這世界上,好男人還很多~
只是,我不想再被男人拖累了!

如果在一起之後,換來的只是苦痛,根本沒有1+1大於2的力量,那麼我寧可一直單身下去~
如果一個人就可以過得很好,那男人和感情,只是可有可無的附加品吧!!
他們總是會帶給妳一種,伴隨著苦澀和失望的甜蜜~

我真的不想要這種甜蜜了。
真的,不想要了。

1 comment:

Anonymous said...

Sorry for letting you came up with all these ideas, it’s no need to clarify or argue about you or me being right or wrong, what happened builds our character and thoughts in the way we are just now, the only thing matter is that we all live a better life after disaster and pain, and I am. All I wish is no anger, no hatred, and no cursing. This is the last time I visit this place ever. God bless, truly.