2007-08-28

Big girls don't cry.

你問我,「有沒有想過下一段戀情會是怎樣?」
說沒想過是騙人的,但一點期待也沒有。

現在腦袋瓜裡想的,都是非常表面的東西:
學開車、游泳、考多益、找份更好的工作、再過不久等南部的朋友上來臺北,大家一起生活、一起玩……

對於下一任或是下一段感情,一點憧憬也沒有。
我…還是楊Voya嗎??!!(大驚)

從現在一直到很久以後,再也不會等待任何一段感情,而我,也不知道現在在等待什麼?
等待對我而言,就是早上八點一上班就立刻等待下班吧!

或許...
我在等待我的心死掉。
就像是個癌症末期的垂死之人,只是在拖時間吧。
是的,我在等待我的心何時會死掉。
因為,沒有人會珍惜。也一直遇不到會珍惜的人。

I'm wasting time on waiting for something that I'm unable to keep and reach.
And waiting for it till my heart dies.
Yes, it is dying.
The most beautiful rose in my heart is withering and so I am.

No more tears.
Yes, it ain't any tears deep inside causeit's almost dried up.

1 comment:

Anonymous said...

I show you one way out, hope you can try the path, it is the only way out.