2008-08-01

Linkin Park-- Given Up



Wake in a sweat again
Another day's been laid to waste
In my disgrace
Stuck in my head again
Feels like I'll never leave this place
There's no escape

I'm my own worst enemy

I've given up, I'm sick of feeling
Is there nothing you can say?
Take this all away, I'm suffocating
Tell me what the fuck is wrong with me

I don't know what to take
Thought I was focused, but I'm scared
I'm not prepared
I hyperventilate
Looking for help, somehow, somewhere
And no one cares

I'm my own worst enemy

I've given up, I'm sick of feeling
Is there nothing you can say?
Take this all away, I'm suffocating
Tell me what the fuck is wrong with me

Put me out of my misery!
Put me out of my misery!
Put me out of my
Put me out of my fucking misery!

I've given up, I'm sick of feeling
Is there nothing you can say?
Take this all away, I'm suffocating
Tell me what the fuck is wrong with me

***************

經過這1.5個月,從一開始的不真實、感恩、新奇、甜蜜,慢慢的變成讓我喘不過氣的沉重壓力,還有身邊沒有伴的寂寞孤單……

我以為我會克服,生存得好好的,就像之前獨自一個離鄉背井到高雄唸書一樣~

但我錯了,大錯特錯。

一切都結束了。

神真的完成了我的心願,就是到臺灣最南端定居、過生日。

不過現在,一切的夢碎了,又回到了原點。

好茫然,整個人都空掉了。

他們太主觀、太雞毛,盡是注重些小細節;大剌剌的我,神經大條了23年,就是無法跟上他們的步調,儘管我一直很努力去配合~

幹他媽的,誰會記得我7/27號下午2點45分的時候說過什麼??

去你娘的,沒穿絲襪才一兩次就被唸,跑去買卻剛剛好打九點鐘的卡,被主管撞見她當時笑笑的,但昨天卻冷不防的拋給我一句:「妳根本就沒有用心,為什麼那天匆匆忙忙?!」雞掰笑面虎!!

操你老母,別人說什麼都OK,但只因為我是新人就一直猛盯我,很公平卻也很不公平!幹!!

原本都在網誌裡做了好分類,增加了一個「U r so damn hot!!」,要好好的忠實記錄在這熱情的墾丁的生活~

對我而言,除了這裡的天氣總是洋溢著陽光,它是這麼的hot這麼的迷人~

但現在,只剩下眼前的一片空白。。。

現在的我,到底還剩下些什麼?

3 comments:

Anonymous said...

Dear Voya:

不知道怎麼安慰妳,不過就做妳最想做的吧!

希望能夠早日在妳家的部落格上看到妳那活

力充沛的文字喔!

加油喔~ ~ ^ ^

Anonymous said...

我會陪你的

Anonymous said...

我會陪你的