2009-02-28

In the midnight...


每每在夜裡,思緒總是會被吸引到,有湛藍天空和海洋、陽光朝氣的國境之南~

我的媽呀,我怎麼可以降子犯賤呢?

而且,我怎麼可以這麼的想念那裡呢?!

目前的生活,很充實~
每天都有固定的routine,也可以說是被綁得死死的~
但或許降子對我是好的,讓我重拾紀律,步入正軌,過過正常人的日子~

現在的我,會有一段不算短的日子,不能放肆的為所欲為~
也好,不然我可是會動不動就下墾丁、回高雄……(汗)
臺灣可是很小的彈丸之地!
從基隆到墾丁,騎機車一天就到得了!!(又在那裡瞎說了@@")

只是我,又不爭氣的想念著那段被烤焦的日子~(遠目)

3 comments:

Anonymous said...

Sasaya小姐 妳是屁股長虫 還是過動兒阿
國境之南!!! 把妳送去南極冰鎮起來 我是覺得比較OK啦
^O^

https://www.rajandental.com said...

It is really a great and useful piece of info. I’m glad that you shared this helpful info with us. Please keep us informed like this. Thank you for sharing.

Best Dental Clinic in Mylapore | Nobel Implants In Chennai | Kids Dental Care in Chennai | Root Canal Treatment In Chennai

Swetha Karthik said...

Wonderful Article. Thanks for sharing.


Dentist in Bangalore
Dental clinic in Bengaluru