2005-09-12

Say good-bye

I'm going to go back Kaohsiung few hours later.

It's really hard to say good-bye to the everything I love.
Taipei, my favorite place where is fulled with countless memories.

There are a lot of things haven't been accomplished yet!

原來,說再見的滋味是那麼的難受。

3 comments:

Anonymous said...

是啊 真的很難~
再過不久 我也要三不五時和心愛的人說"再見"

妳會不會很想要~你愛的人都在你的身邊
比如 ~你的父母和家人 和你的男友
一起住在一個家裡~且大家相處和樂
這是我夢寐以求的小願望~

Anonymous said...

沒有離別哪來的重逢呢?
期待重逢和重逢的那一刻
會帶你無限的感受~~呵呵!!

邀妳玩一個遊戲。
詳細規則請來到我的網誌《網誌串聯遊戲》這篇來看看喔!

Anonymous said...

對了 社嘉是我跟我總召辦的 記得要過來喔!