2005-02-27

Confusion

過了一個禮拜逃避現實的生活,明天終於要下高雄了...!!
可是還是有未收拾好的行李、未收拾好的回憶和未收拾好的心!
怎麼辦呢…?!
一切都是那麼的令我傍惶,深怕自己不能做好每件該做的事,深怕自己又會重新過著失序的生活……(嘆)
好怕自己會承受不了這一切而倉皇逃走…...(唉)

雖然還有一大堆更重要的事等我去完成~而我還是有未完的學業...在高雄我還有自己的生活要過!
可是我的心卻想逗留在臺北呢…
我想,今晚又要失眠了吧!!因為腦子會不知不覺再把要做的事run一遍...

好煩,煩死了~回到了高雄,真正一堆事向我湧來!

每次想到又要回高雄,就覺得自己好像陷入一個輪迴,在台北、家和高雄之間的輪迴~不能脫身,日子就要在”待在高雄唸書”和”一個月只能回一次家”之中一個週期一個週期的輪迴...
開始在計算下次回台北的日期~~
從大一就這樣了!只能怪自己不才,沒能考上台北的學校~
但真的不後悔來高雄,因為來了高雄,我的生活、生命才那麼得多采多姿!
真是犯賤的矛盾呢!><”

這次離開台北,是正式要跟大二上學期和二上以前的生活說bye bye了~不回宿舍睡、到高雄每個未知的地方探險、賴床、不愛上課又貪玩……
要跟有明的日子道別了!
其實早就該在這學期離開高雄的時候說再見了~但我真的捨不得!
不管過去幹了多少蠢事,我總是不後悔~因為,人不輕狂枉少年嘛!只不過現在的我必須要收歛一點囉~也沒人可以陪我瘋了!(唉,我的瘋法是沒有多少人承擔得起的!)

我想,是該下線好好整理行李了吧!
不過…我的心真的回得了高雄嗎?!

10 comments:

Anonymous said...

How serious will you be about power education?


Review my website: More hints

Anonymous said...

Again, it is really not all that undesirable, just various.


Feel free to surf to my weblog; Skip Navigation

Anonymous said...

Most of us recognize that the functioning buy of the workout device relies a whole lot about
the correct routine maintenance of the equipment.


Also visit my web page - dumbbell split squat

Anonymous said...

If you belong to some fitness center or health and fitness club,
odds are you might have seen quite possibly the most popular treadmill training slip-up.


Take a look at my homepage bowflex dumbbells

Anonymous said...

Obviously if possess a year to prepare you, your training regime are going to be different than for those who only have two months.


my homepage ... Top

Anonymous said...

Bowflex utilizes Spiraflex know-how to match the come to
feel and final results of using a cable
machine.

Here is my page bowflex 552 selecttech dumbbells

Anonymous said...

In my scenario, owning a bed room for the 2nd ground can help.


my weblog ... Recommended Site

Anonymous said...

This really is an effective way making sure that protection is
exercised in the course of use of this Bowflex Residence Fitness center.


my web-site; bowflex selecttech 552

Anonymous said...

This mid selling price vary product or service presents a variety of fine options which can help you target
your fitness aim, giving you by using a good price in your cash.


my web-site; bowflex selecttech 552 dumbbells review

Anonymous said...

The Crossbar on the flip side, requires extra the perfect time
to set jointly, nevertheless it prices and terrible whole lot under the Bowflex.


Feel free to visit my blog post; Read A lot more