2008-05-19

2,2K


讓我頓時無力的數字~

喜歡的工作環境
喜歡的工作內容
這些,都沒有澆熄我對它的熱情

並沒有要求一定要多高的薪水~
可是…
這個數字,是個會讓家人朋友擔心我的數字
擔心我在那裡是否穿得暖吃得飽過得好

也難怪我從網路上打聽到的消息是,這個職位很常在缺人~(汗)

為什麼夢想跟現實之前,很難取得平衡?!

管他的,先去面試再說!!!
反正就順便去玩囉!
去當一天的比基尼女郎XDD

3 comments:

Anonymous said...

dear..我有幫妳問到學姐的連絡方式囉~~

anonymous said...

do what you gotta do...do not take a big deal of this shit, you are damn too young to think about having a career on somethin', you just started on writing your resume, a couple month or even half year of different life an't gonna hurt no body, but adding one more line on your resume. do remember, you are too young talking about career, go ahead and f*** around on different shit, go for career when you about to turn thirty.

Unknown said...

台北也很多英語導覽
幹麻一定要去墾丁
想想現實面ok?
在台北至少存的到錢 有家庭的溫暖
如果真的那麼愛墾丁
那你一個月去做一次志工阿!!