2007-09-05

I don't give a f*ck!!!

感情的漩渦是什麼?
我不知道

為什麼我以前那麼愛他?
我不知道

為什麼我以前那麼愛你?
我不知道

感情是什麼?
我不知道

愛情又是什麼?
這我更不知道了
你/你們又知道嗎

我只知道
現在我們把一切交給衪,因為誰都無法決定未來的伴侶~
我們只能無助的緊緊抓著祂
但就某部份而言,這充其量只不過是個,膽小不勇敢,不下定決心去追求的最好的藉口;
一個讓我們壓抑不去愛的最棒的理由。

我又要開始假裝假掰了。
假裝一切都沒發生過
假掰自己完全沒有喜歡誰誰誰
假裝自己一點也不在意
然後假掰的配合

就像妹說的
真正很在意很在意的人事物
不可能因為忙碌或是其他雜事而不去想,更不可能遺忘

這句話真他媽的對
因為
不管白天再怎麼忙,每到夜晚我都會夢到><”

楊欣綾,妳真可悲
每段感情到後來都是只有妳一個人在唱獨角戲

全都是幻覺!
通通都是幻覺的!
根本沒這回事!!
嚇不了我的!!

我可以罵髒話嗎

1 comment:

Anonymous said...

He is not an excuse, he is so real, real than every thing you know or have. The real love is from him not from men, no one can understand what love is, unless he or she is filled by his love. You are still trying to figure out everything in men’s way and men’s love, which will lead to endless pain, sorrow, depression, disappointment, and despair. You do have other option, which will lead you to true love and happiness, the question is, do you want to try? It is your call, he is always there, it is your call, your call to hopelessness, or joyfulness.