2007-09-14

Let's BET!!!


來來來!!!
快快快!!!

我終於單身了!!
以往空窗期都不超過半年的我,這次有預感會很久!

因為我完完全全被上一段感情嚇到了~
快來快來賭我會單身多久!!!

連我自己都很好奇~!

選項一、半年內死會(6個月以下,含6個月)。
選項二、單身半年多(6個月以上至8個月,含半年)。
選項三、單身一年多(12個月以上至14個月,含12個月)。


我是2007年9月13號單身!


以下是我的聯絡方式:
blaze.2@hotmail.com
u9231010@ccms.nkfust.edu.tw

大家來賭來賭嘛!!

回應方式:
1 想留言回話的人,每篇文章最底下都有一個「Comment」,點進去就能留言了~
  別忘了在留言裡要註明你/妳是誰喔!
2 直接寫信到我的信箱!
3 知道我手機的也可以發個簡訊或是直接打電話給我,說明各位的選項!

賭贏的請喝飲料~
(請吃飯的話,萬一很多人怎麼辦啊?!開玩笑~)

我先賭我自己選項三吧!!

我是很認真的開始這場賭局呢!!
死會那天我一定、絕對會據實以告的!!


PS:我想搞這賭注純粹只是好玩,加上自己的好奇心而已~~可別想太多囉!

I'm single finally!!!

According to my past experiences, the longest period for me of being single was about less than 6 months.
But, I think that I'll be single for so long this time cause I am frightened very much by the last relationship.
So, let's bet that how long I'll be single!!!

Here are 3 options below..
Option 1. One month to Six months.
Option 2. Six month to Eight months.
Option 3. Nine months to Fourteen months.

My option is the 3rd.

I'll buy the winners a drink. (Free drink only otherwise I'll be broken!)

You can tell me your answer via my E-mails..
blaze.2@hotmail.com
u9231010@ccms.nkfust.edu.tw

BTW, the exactly date that I was dumped was 2007.09.13.

Most importantly, I'll definitely notify all of you as soon as I get a boyfriend.

Please BET XDD


PS.. The reasons why I bet it because I'm really curiouse about how long I'll get rid of being single, and it's just for fun.

6 comments:

Anonymous said...

6個月以下

Anonymous said...

我現在清醒一點了
所以認真的看了一下選項
我就選二吧!

Anonymous said...

HI........好懷念在高雄的日子
你的事我很遺憾......加油..

Anonymous said...

我猜二!

Anonymous said...

我選2ㄝ
那你也來賭我好了啦哈哈

Anonymous said...

你喔~~~~下次我們都要
謹慎一點
不過 我不賭 哈
jc