2007-09-03

Well...

Well...
這次應該會單身很久噢!!

Well...
心裡還有住人算是單身嗎??

Well...
I think that I'd better find out my own defination of "Being single" ^^"

Hmm...
Let's wait and see how long I'll be single.
連我自己都很好奇哩!!

我,剛滿22歲不到兩個月。
死上班族一隻,單身。
單身哦!!

性幻想對象是中田英壽跟黃立行。
歡迎符合以上條件的男男女女跟我聯絡。

3 comments:

Anonymous said...

you fuckin' idiot!

∴~*Voya*~∵ said...

嗶嗶嗶-----
消音啦消音...

我承認我上班很無聊才會胡言亂語啊!!
不過…
你是誰啊?
在我的地盤撒野呢!!

看不慣我白痴可以直接跟我說Oz

Anonymous said...

all the time, the anonymous, is me.