2005-01-13

The winter vacation is coming soon... ^O^

哇嗚!這個戰戰兢兢的期末考週終於接近尾聲囉!已經星期四了呢!只剩下明天最後一科的期末報告(不用考試唷!)就over啦!呀比!!

你們一定很好奇我考得怎樣吧?哈哈~等會再說啦!因為,文章一開始就報告本週戰況,好像粉剎風景耶><"~

學期末又要到了~班上同學有一些人紛紛問我:「妳又要騎機車回去了嗎?」怎麼一到學期末,就會被問這個問題啊?!(汗)好像要放假我就會捨客運騎機車回去…
不過呢,在這裡我要跟大家鄭重宣佈~我真的要跟明騎花東回家了^^"!
其實一直沒在這兒跟大家說,因為我怕家人看到會瘋掉!所以一直忍著沒在我的paradise公佈~很憋呢!(嗚)

這可能是我跟明的,最後一次(短期or近期之內啦!)的旅行~因為他二月底會去當兵(最快的話~),也是我跟他最後的機車之旅~
降講好像我們倆怎麼了呢!才不是咧,是以後能降子旅行的機會已經微乎其微了,而且也很難找到想騎機車旅行的人吧!而且…我只想跟明去旅行!

這次的東部之旅,預訂是八天七夜~我已經跟家裡交待好啦!當然不是用「我要騎機車回家」這種好理由啊(小朋友不可以學哦!)!我可能會被打死吧~!(慚)
為了怕這篇文章被家人堵到,我可能過沒幾個小時就刪了它!所以…只是po好玩的!!(嘻)
我們會多拍一些好照片,請大家拭目以待囉!

嗯~降子我們就算是環島一圈囉!當然不是一口氣一次給他環完啦!
這次是滿有挑戰性的!因為東部我們不熟,而且東部也比較偏僻…所以要有更完善的準備!
當然騎回來的那幾天是不會po文的囉!我想,在花東隨處能找到一家網咖很難吧!

為什麼我會那麼喜歡騎機車玩呢?因為騎機車可以玩得比較透徹,而且頗富挑戰性~乍聽之下覺得很難,但仔細想想卻又不是不可能完成~
騎機車是刻難了點,但卻不會像旅遊一樣走馬看花!可以很踏實的玩!!
不過呢,前面騎機車的人是累了點啦!
OS:我也想騎啊,但明不准!><#

最後跟大家報告一下我的期末考戰況吧…(嗚)
首先是今天考的寫作~是線上寫作哦!(媽呀,大鳥姐姐耍狠,居然來個上機考...)
很遺憾的是,我~沒寫完!所以,我是交一篇未完成的文章上去的,而那篇未完的文章,就是我的期末考...唉!考完心情一直很down!!
不過幸好有寫就有分~不像大鳥的另一科,外語學習策略...(無言)那個啊,就算把open book把書翻爛,考卷寫得滿滿的,也不見得有分!!我覺得她根本就是張大了眼睛,逐字去挑你的答案上的錯誤~但沒差啦,因為我97.3%是亂掰的!

再來是昨天的聖經文學!考試前一天晚上,我在宿舍很努力、很用力的啃書,但~我是啃去圖資館借的「蘇西的世界」…(羞)我一口氣把它看完,花了我4小時!幾乎整晚都在k「蘇西的世界」,我覺得很值得!那是一本很值得探討的小說~!!也很扣人心弦~害得我一把鼻涕一把淚的!
這次考試不能像上次一樣帶小抄,所以我還滿擔心的~看完「蘇西的世界」我就馬上K聖經了!滿腦子耶穌、摩西的…><”
而且老師真的是太仁慈了啊~~~(吼)她雖然義正嚴辭的說這次不能帶小抄,但從考試一開始,她就出遠門了…也就是她根本沒待在教室裡監考!我原本以為她就站在教室外,結果出去上個廁所發現她人根本不知跑哪去了?!理所當然,我們就…咳咳咳,我沒說哦!!(慚)

星期一的日文呢,還算ok,滿簡單的!出了很多配合題,而且都是剛剛好的配對,答案欄不會故意多出來幾個讓你猶豫、難下筆…反正就一個蘿蔔一個坑啦!害我那天凌晨還跟我溫暖的床搏鬥很久,還背得要死要活咧~突然痛恨起老師為什麼不出填空了!(怒)
還有當天早上的聽講,只要跟老師meeting,哈啦一下就好啦!當然是用英文(不然哪叫應英系?)!不過拎伯我太久沒講英文了,所以跟老師有點小冷場…(汗)最後還跟老師小聊起來了!因為我跟她坦承我太久沒講英文,跟人用英文對話,所以我越來越害怕講英文!(哭)

大致上就是降囉!哈哈~祝大家期末歐趴吶!好回家過個安心的新年^^!!一月底前要準備攔截成績單啦!大家,快快快,快去攔截!

7 comments:

Anonymous said...

He visto a muchos pacientes que hayan tenido un ataque cerebrovascular.
Stress is not good for my health and keeping it mum and for symptoms to those observed in patients who are later diagnosed with lupus?
The disease appears to have supportive friends and am known for alternative therapies.
With early diagnosis is made out to be prepared.
my website > lupus doctor Meridian Naval Air Sta

Anonymous said...

With carpal tunnel beingness so prevailing in the past times 20-years due
to occupational and recreational activities, it is the arm and is
ordinarily worse at night.

Also visit my page - Carpal Tunnel Treatment Muenster
Feel free to surf my page ; carpal tunnel treatment Muenster

Anonymous said...

Aim to continue your HDL cholesterol as heights as possible -- the privileged and proteins
and phospholipids on the External. usually, lysosomes inside cells
change over lipids you won't be sacrificing the savory predilection of the meal. This includes fibrates to take down triglyceride levels; niacin to lower triglycerides and fun and very originative rice side beauty to serve. Besides, they are but as beneficial as and it can be found in dissipated intellectual nourishment, pre packaged food and prepared intellectual nourishment. senior high school cholesterol is only yearner possible, it's uncoerced to let go of some poundage.


Review my web blog: cholesterol treating in elderly the
My webpage > cholesterol treating in elderly the

Anonymous said...

Hello There. I found your blog using msn. This is a really well
written article. I'll be sure to bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll definitely comeback.


Take a look at my web site - fastest way to lose weight

Anonymous said...

The app is quite popular in the Android Market at the moment and does indeed have a large database of popular and obscure
comic book figures. They make a perfect match with any plasma, LCD or HD ready
television set. Most of the pictures that you can use as desktop wallpaper only take
up about 2 MB of data.

Feel free to visit my web blog: landscape Wall

Anonymous said...

I know this if off topic but I'm looking into starting my own blog and was wondering what all is required to
get set up? I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty
penny? I'm not very web smart so I'm not 100% certain. Any recommendations or advice would be greatly appreciated.

Kudos

my blog post: Air Max 2013 Plastic Drop Womens

Anonymous said...

Good web site you have got here.. It's hard to find good quality writing like yours
these days. I really appreciate people like you!
Take care!!

Review my homepage - karatbars international testimonies